lauantai 21. joulukuuta 2013

Jouluja!

Enään kolme yötä jouluun on! Kai kaikilla jo lahjat hommattu kaikille keille meinaattekin? Mulla ei. Hassuintahan tässä on, että omat lahjani avasin jo.. ja jouluruoatkin on jo syöty! Tämä siksi, koska mummi ja vaari häippäsee tuonne pohjosemmaks ja halusivat kuitenkin viettää joulua myös meidän kanssa. Itte annoin niille suklaasta itsetehdyn rasian, jossa sisällä koristeltuja pipareita. Tietenkin nekin myös home made tyylillä. Oon muutenkin koittanu tänävuonna enempi silleen tarpeellista hommata hepuille ja ite tehä lahjoja alusta alkaen eikä kaikki valmiina ostettuina. Muina vuosina kun se on ollut lähinnä sitä, että ostampa jotain koristekrääsää vaan sen takia, että on ''pakko'' ostaa jotain... Kai mä olen nyt sitten vanhempi ja viisaampi (myös köyhempi...), mutta musta tää on vaan kivempi näin myös antajan kuin varmasti saajankin puolesta. Inhottaa vaan semmoset lahja hössötykset.

Glögiä tullut ilta lämmikkeeks juotua monena päivänä <3

Jotenkin musta tuntuu hölmöltä sanoa, että oon kyllästyny jouluruokaan. Sitäkun syödään kuitenkin vaan kerran vuodessa. Muut alottaa kaloilla ja ties millä muilla mössöillä kun minä vedän jo perunaa ja kinkkua. Kun alkuruoat on syöty ja muut pääse laatikoiden ja kinkun kimppuun ni mä jatkan vieläkin samalla! Kinkkua on nyt tullukki jo kolmena päivänä syötyä eikä meiä perheen kinkkua oo viel ees paistettu! Tätämenoo myös aattona on lumetonta :/ tää on niin tyhmää. Muksuna sentää oli valkee maa!

Synttäreitä on tässä tullu vietettyä parinkin luona mut yhet kuitenki skippasin ku oli kahdella samaan aikaan :/ ja vielä on lisää tulossa! mm. ensviikolla hieman Turun baareja katsastamaan. Uuden vuoden suunnitelmista ei olekaan mitään tietoa vielä. Toivottavasti kuitenkin jossakin hyvässä porukassa eikä vain kotona kissaa rapsutellessa (vaikkei siinäkään mitään moittimista periaatteessa oo). Huomenna kuitenkin Lepuskiin Jessican seuraks.

Mulla on iskeny nyt kaamee himo hommata tuo snug läväri! Rahatilanne ei vaan näytä kovin suotuisalta tällä hetkellä ja siksi myös tuota huomista reissua tuli pohdittua kauan.
Kuva: Google

Ja vasen korva ois nyt tarkotus saaha täytee. Mut kaikki ajallaan.

Nyt vaan toivotan kaikille rauhallista joulun odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti