perjantai 8. marraskuuta 2013

Dentist



Voi herttileijaa nyt oikeesti mikä sähläyspäivä oli aamulla... Tarkotus oli tosiaan mennä 8:45 lähtevällä bussilla kohti Pohjaa, jotta yheksältä oisin perillä. Tän, että mulla oli ylipäätään hammaslääkäri tänään tajusin eilen joskus yöllä. Olin niin asennoitunu et JES mä saan nukkuu pitkään. Kello oli ties mitä ja olin jo melkee simahtanu ku tajusin että hetkonen, joudumpa herääkkin aikasessa ja sit vaan kello soimaan.
No heräsin sitte tosiaan aamulla kellon soittoon ja torkutin niin pitkään, kun mahollista, jotta bussiin kerkeisin silti. Nousin ylös sängystä viimetipassa ja tajusin, että olin laittanu kellon tunnin liian aikasessa soimaan! Samantien vaan uus herätys ja unta palloon. Kun sitten vilkasin kelloa torkahtamisen jälkeen näytti se 7:38, mutta ilmeisesti olin skipannu sen seiskan siitä alusta ja pomppasin salamana ylös sängystä, kun luulin myöhästyväni. Just ennen ulko-ovee tajusin, että olin nukkunu vaan pari minuuttia, että vieläkin ois aikaa nukkuu! Jäin kuitenki hereille, kun en jaksanu enää kellojen kanssa säätää ku en ilmesesti tähänkään päivään mennessä vielä oo oppinu kattomaan kelloa oikein!
Bussiin sitte vihdoin ja viimein hypätessä satuin vilkasemaan sen kelloa ja se näytti pari minuttia vaille kymmentä. Toivoin vaan etten ollu nyt sitten tuntia myöhässä. Luotin kännykän kelloon ja tälläkertaa se kannatti. Pääsin nimittäin perille oikeeseen aikaan jopa!

Kuva - Google

Onneks tänään oli kuitenkin vuorossa vaan tarkastus eikä minkään sortin poraamista tai mitään.


Vitsit, että onki tänään väsyttäny! Simahin sitte sohvalle kattoessa Australian Mastercheffii. Pikapäikkärit kyl teki terää!


Nyt vaan telkun edessä löhöilen kattellen:

Kuva- Google

Ja on muuten enään 6 päivää niin mulla voi olla ajokortti! Vajaa viikko! WIPII. Tää tuntuu vaan niin käsittämättömältä!

ILOISTA NENÄPÄIVÄÄ KAIKILLE! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti