tiistai 12. marraskuuta 2013

Meikkipostaus

En tiiä mahdatteko enään muistaa, kuinka lupasin jossakin aikoja sitte kirjotetussa postauksessa, että lasken meikkieni hinnat yhteen ja katon, että paljonkas sitä on tullu törsäiltyä niihin. Ainakin yksi henkilö muistaa tämän, sillä muistutusta on tullut, että millonkas julkasen tän postauksen, loppuhinta kun niin kiinostais!

No tässä tämä nyt on! Laskelmat on vihdoin saatu päätökseen. Oikeastaan päiviäkin sitten, mutta sitten onnistuin hukkaamaan lappusen johon olin laskenu kaikki, enkä viitsinyt alottaa taas alusta. 

Jotain pitää kuitenkin ottaa huomioon tätä lukiessa ja se jotain on se, etten todellakaan voi muistaa mistä kaupasta oon mitkäkin tuotteet ostanut ja millä hinnalla, jotenka suurimman osan hinnan olen katsonu netistä. Tuotteet on kerääntynyt mulle tässä vuosien saatossa, suurin osa kuitenkin tässä muutaman vuoden sisällä (Eikä kaikkia ees sais niin kauaa säilyttää, mutta kuka oikeesti uusii varastonsa niin usein kun oikeesti pitäs? niimpä, sitä minäkin). Osan oon ostanu niitten ollessa tarjouksessa ja osan oon saanu, joten siltäkään kannalta tää ei tietenkään oo mikään tarkka summa. 

Laskussa on tosiaan mukana VAIN meikit, ei niinkään siveltimet, purkit ja pussukat, peilit tai mikään muukaan mitä tuosta pöydältä voi bongata.

Tässä oon keränny kasaan kaikki, mitkä laskuissa oli mukana. Kynsilakkoja löytyy tätänykyä pari, mutta niiden olinpaikasta en tiennyt mitään silloin kun näitä laskeskelin, enkä näin leipurina niitä varmaan ikinä tuu ees käyttämään, jotenka lentääpi roskiin (ne ois muutenki pitäny heittää jo aikaa sitte menmään, sen verta vanhoi et purkkii kattomal näkee jo ettei oo ihan parhaimmassa käyttökunnossa). Muuten tässä pitäis olla kaikki meikit mitä omistan.


Mä itse henkilökohtasesti ajattelin et ei se summa voi kovin iso olla, koska just suurin osa on ostettu tarjouksista. Jotkin tuotteen vain pari euroa/kpl, mutta kyllä vaan niistä pienistäkin ostoksista kertyy suuri summa kun yhteen laskee ja tässäkin se voidaan todistaa! Löytyy toki muutama kalliimpikin yksittäinen tuote, kuten Make Up Storen-cover all-blue. Mulle tässä on paljon meikkejä, mutta mitä nyt muitten blogeja ja vlogeja kattellu, niin tää on vielä vähästä! Niitten laskelmia ois kiva kattella.


Jaottelin tuotteita tälleen eri kategoreoihin, jotta laskeminen ois helpompaa ja etten joitain laskisi tuplana. Kahdelle en tosiaan löytänyt hintaa mistään: lolli's :in luomiväripaletille pierre cardin :in poskipunalle. 

Loppusumma on: 354,70€

Meinas kyllä silmät tippu päästä, kun ton summan näin! Piti kyllä suhteellisen monta kertaa laskea uudestaan, että uskoin tuon pitävän paikkaansa! 

Mitä meinaatte, onko tää järkyttävä summa pakkeleista, jotka on kuitenkin vuosien saatossa kertynyt? Monellahan summa saattais näyttää samaa parissa kuukaudessa. Eikä mulla todellakaan ole mikään pakottava tarve hommata lisää. Mulla on kaikki mitä tartten. Lähinnä meikkipohjaan menee kaikenlaisii tuotteita, mut sit sen lisäks vaan: ripsari, eyeliner ja joskus harvoin luomiväri+huulipuna.

Kertokaa toki omien kokoelmienne summia kommentilla, jos jaksatte niitä laskeskella. Ois niin ilo päästä kuulemaan/lukemaan muittenkin. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti