keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Pettymys toisen perään

Vihdoin jaksan tehä muutakin ku maata sängyssä! Meikäpoika nimittäin torstai-illalla tulin mystisen nopeasti kipeeks. Olin ollu illalla abc:llä kavereitten kanssa (en syöny siellä mitään) ja kotiin tullessa hyppäsin lähestulkoon suoraan sänkyyn siinä yheksän maissa (herätys kahelta yöllä), jolloin melkein heti alko huimaamaan ja oksettaa. Huusin sitte äidille, että tois ämpärin ja sen saatuani ei kauaa kestänykkää ku laatta lens. Sen jälkee oli tosi hyvä olo ja aattelin toki et jee selvisin vähällä. Olin väärässä... Samaa rataa jatku koko yö! Jotain niin kamalaa. Seuraavana päivänä en syönykkää sit mitään vaan pärjäsin vedellä ja mehulla. Vaikken enää oksennellukkaan niin olo ei ollu mistää parhaimmasta päästä. Sunnuntaina olin jo niin hyväs kunnossa et kelasin et pääsisin maanantaina töihin ja taas olin väärässä. Jäätävä mahakipu iski yöllä ja ei muutakun pomolle viestiä taas.

Kaikkein eniten tässä ärsyttää tietenkin se, että jotkut varmaa muistaa kuinka oon hehkutellu täällä Snowrun nimistä tapahtumaa. Maailman ensimmäinen tuollanen tapahtuma ja mä missasin sen! Voi että mua ketutti ja ketuttaa vieläkin! Taisin ilmottautuu siihen yli puolvuotta sitten? Siis mikä todennäkösyys on et sairastuu tollee silmää räpäyttämällä just ennen päivää jota oot odottanu niin pitkään. Karma iskee. Erica elikkä isosiskoni meni sinne kuitenkin sitte ilman mua ja vaikka keli ei ollutkaan kovin luminen, niin oli kuulemma ihan loistava rata ja ilosta porukkaa. Radan jälkee kaikki sai sitte sponsorikassit ja Erica sai kuljetettua mullekkin sellasen ja tällasta se sisälsi

''Mutajuoksu''-pipo, patukoita, kahvii, mitalli,valotikkui, kylmägeelii ja hammastahnaa. Kuvasta puuttuu joku palautusjuoma tai jokin semmonen.

Tässä kuitenkin se yks syy miks en tykkää suunnitella asioita liian paljon etukäteen, koska sit kun tapahtuma peruuntuu syystä tai toisesta ni harmittaa vaan suunnattomasti. Kannatan siis extempore juttui. Nykysin vaan ne tuntuu olevan entistä hankalemmin toteutettavissa, sillä kaikilla on niin erilaiset aikataulut aina et väkisinki joutuu vähän etukäteen fundeeraamaan.

Tän vuoden syyskuussa kuitenkin ois tarkotus mennä sit Jessican kanssa tuohon mutajuoksuun ja siihen oonki jo ilmottautunu myös kuukausi(a) sitten. Ja sinne sit ainakin haluun päästä!

...jotta saisitte taas pällistella kaunista naamaani. 


Eilen muuten hämmästyin muuten toden teolla! Kohtahan alkaa yhteishaku ja olin miettiny mielessäni että alan vaihto ois kiva (ja ehkä sitten palata joskus takasin) ja seuraava olikin jo mielessä(se olkoot kuitenkin salaisuus vielä, että mikä ala)... MUTTA opintopolun sivuilla kun kävin sitte kurkkimassa niin tummennetulla tekstillä luki ''Huomaathan, että jos olet jo suorittanut jonkin ammatillisen tutkinnon tai korkeakoulututkinnon, et voi hakea ammatillisen koulutuksen yhteishaussa.'' Että mitä? Siis sillonku mä tulin amiksee ni siellä oli mun kanssa samalla luokalla heppuja, jotka oli käyny jo lukion kokonaan ja nyt ei sit muka saa? Millon noi on muuttunu? Mihin mä sit haen! Help! Anyone? Mul ei oo meinaa oikeesti mitään käsitystä et minne voin mennä... Tiiän et leipurimestariks tai kondiittoriks voisin erikoistuu tossa koulussa missä oon niin aikuispuolella... muttakun en halaja. Arvostan ihan oikeesti jos joku tietäis ja osais kertoa. Puhetta oon kuullu vaan sellasesta et näin vanhempana on hankalampi päästä amiksee, koska ensisijaisesti otetaa näit peruskoulupohjasia, mutta että ollenkaan ei sais mennä! :O 

Tänään töitä tullessa olin niin intoa täynnä, et Jes, salille hikoilee! Ja mitä teki avainkorttini? Ei niin mitään. En siis päässy sisälle ku siel ei ollu ketään paikalla tai tullu ketään samaa aikaa et oisin voinu luikahtaa sisälle. Sama oli viimekerralla! Pitäs soittaa sille tyypil joka vastaa noista, koska korttimaksu on maksettu! Mut arvatkaas saanko aikaseks. Pakko tyytyy tähän kotikuntokeskukseen.

Kiitos ja heihei!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti