sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Hiusten värjäilyy

Päätettii eilen Jessican kans iha extemporee lähtee kauppaan metsästämään jotain kivaa väriä päähän. Semmonen sit löytykin ku koluttiin kolme kauppaa läpi, jotkut pariinkin kertaan.

Tässä oikeen hehkeet ennen kuvat.

Nää tarttu sit reissussa mukaan. Keskimmäisellä mä vedin koko pään ja Jessicalle tehtiin olialla ns. tyviosa ja sit tuolla blondilla liukuvärjäyksen vaaleempi osa.

Mä värjäsin jessicalle sen tumman osan ja se sitten teki itte sen vaaleen. Tosiaan tuossa värjäyksessä kesti niin kauan et päätettiin laittaa sit se vaalee osa pussiin et pysty huuhtelee tuon tumman tuosta pois. Ennen en ookkaan nähny kenenkään tekevän tällätavalla, enkä sitte tosiaan tiiä et onko se hyvä vai huono asia. Kampaajat ois ainakin kauhistellu jos ois nähny meiän säätämiset!

Jessica sit värjäs mun pään ja se oli sen eka värjäys kenenkään muun päähän ku omaa! Itte ku en ois osannu peilinkautta väistellä tuota siilikohtaa, koska siihen en halunnu väriä.

Lopputulos ei mulla eronnu silleen muuten mitenkään oikeestaan paitsi että juurikasvu on poissa ja väri tasasempi. Oon tyytyväinen lopputulokseen! Ei tullu mustii niinku viimeks vaik ruskeet niistäki piti tulla sillon.
Jos nyt taas hetken pitäs värjäystaukoo... Kiitos!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti