sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Karjailua

Huhhuh mikä viikonloppu takana. On se vaan niin että ystävät piristää!
Päivät perjantai-sunnuntai nimittäin kului Marin kanssa, joka uskaltautu tulemaan tänne pieneen paikkakuntaan Etelä-Suomessa. Aina ei tartte ees olla mitään ihmeellisempää tekemistä se, että toinen on läsnä on tärkeintä! Kuten muillakin kerroilla, niin myös tällä tuli höpöteltyä hassuja, mässäiltyä ihan olan takaa, datailtu ja lagailtu ja muuten vaan pidettyä hauskaa.

Nalle, jonka olen omistanut jo montavuotta, mutta lojunut vaan nurkassa nimettömänä sai tälläreissulla nimen. AUPE! We love u! 

<3

Apsilla lagausta, kun vihdoin ja viimein perille päästiin vain nugettihimon takia.

Yösyöpöttelyä tietenkin ittetehdyillä mokkapaloilla!


Call us maybe?

Ja opimpahan tällä(kin) kertaa Marista jotain uutta. Se puhuu unissaan ja paljon! Sen takia en viittiny mennä nukkumaan, ku halusin vaan kuunnella mitä se puhua pälpättää! Mut se on kuulemma vaan tää Karjaa, joka muuttaa ihmisiä, koska muuten en oo tätä huomannu.


Tänää sit ihmettelin tota rengas korvista laittaes, että taasko on menny reikä umpeen (kun mulla se tuuppaa menemään yössä/parissa, jos oon ilman korvista). Sain sitte toisen korvan ja toiseen laittaessa tajusin et siellä olikin jo nappikorvis. Ilmankos tekikin tiukkaa!

Kiitos tästä viikonlopusta!

5 kommenttia:

  1. haha teilläkin ollu nugetti himo :D sama iski Marille ja mulle Jyväskylässä ! :DDD

    VastaaPoista
  2. Se on petollinen tuo nugettihimo. Kun se iskee ei siitä pääse eroon kun syömällä! ;)

    VastaaPoista
  3. Mulla on jo Aupea ikävä! Ja tää piristi mun iltaa totaalisesti!! Just tätä mä tarvitsin! <3

    VastaaPoista