keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Syysloman kuulumisia

OMG! Nyt se on vahvistettu. Huomenna mä menen koittamaan onneani teoriakokeeseen! Hiukkase jänskättää. Toivon niiiiiiin kovasti, etten feilaa sitä minkään tyhmän virheen takia. Nää harjotukset mitä oon tehny on menny hyvin, mutta tunnen itteni ja sit siinä tilanteessa ku oon yksinäni jossakin huoneessa painelemassa nappeja niin salee painan väärää nappii mitä oon ajatellu tai muutenvaan hätäännyn sen hitsin aikapalkin takia...


Tänään kuitenkin olin ajamassa ja vielä on jäljellä muistaakseni 4 ajoa + pimee, joka pitäski varata tässä lähiaikoina, kun vaan jaksas sen luurin ottaa käteen ja soittaa. Vielä tänään en sitä kuitenkaan aatellu tehä, sillä nyt haluun harjotella vielä lisää teoriakokeeseen.


Jonkinmoinen kakku pitäs sitte viikonlopuks väsätä. Ei niin minkäänmoista ideaa, että millasta tälläkertaa sais aikaseks. Sisko toivo vaan kaunista kakkua! Makuun niinkään mitään toiveita. Kahtoo nyt jos jossakin vaiheessa sen vääntäis.


Mitään kummaa en siis oikeestaan syyslomalla oo nyt tehny ja tuskin tuunkaan tekemään. Puuhommia tulee varmaan tehtyä vielä aikalailla. Onhan tää viikon loma ihan kiva, mutta se kun kesäloma on sitten lyhkäsempi ei ookkaan niin jees asia.

Hyväääää lomanjatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti