torstai 17. lokakuuta 2013

Tulokset ovat käsillä...

Ja tuloshan on se, että TEORIAKOE LÄPI!!!


Ja kuulemma jopa päivän parhaimmalla tuloksella! 2/1 väärin, joka on ihan hyvä, koska olin ihan satavarma et kirjallisissa mokaan enempi ku ois saanu. Ois se 0/0 rivi tietty houkutellu ;) mut sentään se on läpi!

Jostain kumman syystä, kun kokeen jälkeen tuli näkyviin väärät vastaukset ja näin, että virheitä ei ollu liikaa niin en osannu iloita ennenkun näin, että tuli teksti hyväksytty ja siiinä tuntukin menevän ikuisuus!

Mua alko vaan ihan hirmusesti kokeen jälkeen naurattamaan, koska olin ollu hiukasen blondi siin testis... Väitehhän kuului näin '' Kuvassa näkyvä valkoinen henkilöauto on pysäköity oikein''. Hetken ajan kerkesin olla kauhuissani, koska ensimmäisenä ajattelin et OMG mulla oli harjottelu kysymyksissä auton väri punanen! Se tyhmä fiilis mikä ihan oikeesti siitä tuli jälkikäteen niin huhhuh! Ei sitä tällee ulkopuolisena ymmärtäis, et jos joku sanois mulle et on käyny noin ni en varmasti uskois :D Oonhan mä sentään suomalainen... uskon vasta kun näen.

Mutta jeejee. Toivon nyt niin kovasti, että inssikin sujuis sitten hyvin :) Eikä siihenkään oo enään pitkä aika! Sitä odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti