maanantai 14. lokakuuta 2013

SnowRunFest ja hole in the ear

Ensinnäkin jeejee oon tavotteessani! Ollu jo hetken vertaa mutten oo jaksanu kuvia otella. Kyseessä siis venytys! Mullahan on ennen ollu kans venytys, mut se oli vasemmas korvas ja se tulehtu, koska repes ja kaikkee ni otin poies. Osasyynä myös se, että tykkään käyttää semmosii isoi riippuvii korviksii ja jos siinä on sitten jonkinmoinen venytyskoru ni ei oikee yhteistyö toimi. Näimpä siis päädyin venyttämään tätä toista reikää.


Expanderit on jees! Näyttää niin mukavan värisilt tollee kokoelmana :D Nyt noi tosin on vaan laatikossa lojumassa, kun en enään nuita pienempiä tartte. Btw tos isoimmas on semmone sulo timantti blingbling juttu tos päässä. Korut oon ostanu sekä Cybershopista, että Ninjasta.


Tosiaan nykysin korvassa hilluu tuommonen tunneli, josta on jo kaks timanttijutskelii irronnu :/ Kokoahan sillä on siis 10mm, josta en ajatellu isontaa, että toi oli tavote ja siihen jäädään. Oompa muute kumman tuima! Ties mitä päässä liikku sillon.


Sitte ruoaks mamma laitto ihan perus pyttistä ja kananmunia..


... ja vaikka mä kuinka pidän pippurista, nimenomaan mustapippurista oli toi vähän liikaa! Mylly hajos ja iskälle kävi ihan samoin ja se itseasiassa möhläs eka, mutta pakkohan mun oli testata vielä sen jälkeen, että josko se mun kätösissä toimis. Eipä toiminu.


Sitten iloisia uutisia lisää! Bongasin tämmösen tapahtuman kun SnowRunFest ja ei tarvinu kauankaan selailla sen nettisivuja kun olin jo innostunut asiasta ja niiiiiiiiin valmis ilmottautumaan ja niinhän mä sitten teinkin! ''SnowRunFest on ensimmäinen laatuaan koko maailmassa''  Kyseessä on siis 2,5km pitkä lenkki, joka juostaan kahteen kertaan (5km). Sillon on lunta/jäätä maassa ja matkan varrella on esteitä. Matkalla soi musiikki kokoajan! Tapahtuma on K18 ja se järjestetään 8.2.2014. Matkaani liittyy isosisko Erica. Ootan tätä niin innolla! Kukaan ei oo koskaan ennen kokenu mitään vastaavaa! Myös saman järjestäjän ''Mutajuoksu'' innostais todella paljon. Kunhan saan selville milloin seuraava sellainen järjestetään, oon niin mukana!
Tapahtumasta voitte lukea tarkemmin sivulta: http://www.snowrunfest.com/

Ääää, oon niin innoissani, että vaikee pysyy aloillaan! Tätä odotellessa <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti