keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Bannerii!

Jepulis elikkäs nyt on oikeenkokonen banneri, ja hieno sellanen ainakin mun makuun! Tosiaan ihanat itte halkasemat halot ;) Mutta siis suurin kiitos tästä kuuluu rakkaalle ystävälleni Ninalle!

Tänhän piti siis mennä nii että minä itte harjottelen eka itte ja kokeilen että miten se onnistuis se kuvan venyttäminen tai semmonen ilman että se näyttää kauhian venytetyltä. Eihän siitä mitään tietenkään tullu! Nina siis äkkiä apuun ja pohdin, että voiskos kyseinen henkilö auttaa mua tekemään sen. Ensin sain esimerkin, että kuinka sen vois tehä. Sitten lähetinkin kuvan että tämmösestä kyse, että miten tässätilanteessa tehään. No Ninahan kävi tuttuun tapaan tuumasta toimeen (kun sentään oman alan hommat kyseessä) ja valmisti mulle tuollaisen omien toiveitteni mukaan ja hän sitten laittoi ripauksen omaa näkemystään mukaan kun mää vaan kirjottelin että juujuu hyvä on, mutta kuitenki se muuttus kokoajan paremmaks ja paremmaks vaikken mä tiennyt mitä se sille teki. Tää koko operaatio käytiin Skypen välityksellä ja sanokaa mun sanoneeni: vaikkei tää siis mikään mua innostava ala oo, niin toi näytti kyllä hauskalta ku hän klikkaili vaan menemään ja ei siis niinku minkäänlaisia ongelmia (eipä toi kuulemma vaikee homma ollukkaa...), mutte mulle ilmesesti ylivoimanen! :D kaikkia ei oo luotu kone ystävällisiks!

Kiitos vielä kerran! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti