lauantai 14. syyskuuta 2013

Ice Age

Äääää. Häiritsevää ku eile salil kuulin jonku kivan biisin, mutta en löydä sitä mistää ku en muista yhtään et miten melodia menis tai mitään, mut muistan et se oli hyvä! Nyt on sellanen fiilis et tekis mieli treenaa kokoaika mut pakkohan näitä välipäiviikin on pitää. Jjjeee nyt oon motivoitunu. Hetkellisesti... Tää fiilis ku paikat on kipeenä on niin ihanaa ku tietää tehneensä jotain! :) Jos huomenna sitten vuorossa ois vaikka jalkapäivä.

Mutta mitäs muuta? Ei oikeestaa mitään ihmeempiä. Mun päivät kuluu aika samanlailla viikosta toiseen. Tänään kelasin et voisin iltapalaks leipoa vähä leipääää! Lämmin tuore leipä on niin ihanaa ku se voi sulaa oikeen siihen <3 
JA tänää tulee telkusta Ice Age subilta klo 20. Oon niin tämmönen lastenleffa friikki :D katon mä muitakin toki, mutta Disney leffoissa ja tällasissa on vaan sitä jotain mikä natsaa! Eilen tuli kuulema 2012 leffakin mut en muistanu kattella, höh :/ Se ku sen näki ekaa kertaa leffassa ni oli jotain niin ihanaa. Mä kun eläydyn aina leffoihin niin totaallisesti että väkisinki tulee tippa linssiin! 

Sitten on vielä pakko linkata biisi jota tällähetkellä tulee popitettua: 
https://www.youtube.com/watch?v=zUZ1LFyEq1w
Biisi, jossa ei oo oikeestaan mitään järkeä... mutta nyt se vaan soi päässä!

Mulla nää musamaut vaihtelee kyllä tosi usein! Löydän jonku kivan biisin ja sit en voikkaan olla kuuntelematta sitä ja kulutan sen loppuun ku toistan 50 krt. peräkkäin... Nyt vuorossa tällanen ja heti huomenna saatankin kuunella jotain Sonataa/Volbeattii ja Helloweenii.

Sitten vielää hyi! Eilen siis ensimmäistä kertaa kuulin tällaisesta jutusta, että kuulokkeet korville, silmät kiinni ja kuuntelet vaan tarinaa tai mikskä sitä sanois. Ite kuuntelin vain ''Virtual barber shopin'' ja se oli mulle jo tarpeeks vaikka siis ihan vain ''parturissa istuin'' :D Siskon sitten pakotin kuuntelemaan ''kauhutarinan'', jota ite en sitte uskaltanukkaan kuunella enää sen jälkeen ku näin sen reaktion (joka tietenkin oli pakko ikuistaa kameralle) ;) MUTTA jos joku nyt haluaa tietää mistä on kyse niin tässä pari linkkiä:
Virtual barber shop: http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA
The interrogation chamber: http://www.youtube.com/watch?v=u163wC6mP2A&list=PLTp00wb44PLzlfgj16Qm-VCrBcDv4J8hT&index=6
Ja nää edellä mainitut löysin vloggaajan nimeltä ''candyxoxo janitan'' videosta nimeltä ''kuuntele kuulokkeilla'' ja kyllä, tää oli mulle uus juttu!

Viikonlopunjatkoi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti