torstai 12. syyskuuta 2013

Eka kerta ja vähän ruotsia päälle!

Eli siis tänää oli otsikon mukaisesti eka kerta ku tein sokeritöitä! jeejee! taisiis työn... koska aika loppu kesken :/ huhheijaa että se on kuumaa puuhaa! Ja minä kun oon tunnetusti semmone kuumaa kammoava tai siis semmone... näpit ei tunnu kestävän mitään kuumuutta tai siihenkin oikeestaan tottuu! Muistelen tässä vaan viimevuoden yhtä kesätyöpaikkaa missä olin tiskarina... alussa ne astiat poltti niin kaameasti mutta siihenki tottu. Pitkän tauon jälkee se oli vaan ikävää palata siihen hommaan. Mutta tosiaan tuo on kyllä hiukkasen kuumempi ku jokku astiat. Oli puuvilla hanskat ja muovikäsineetki ja kyllä se vaan läpi tuli se lämpö! En tosiaan tiiä kui lämmin se lamppu oli... Mut eipähän ollu kylmä sen jälkee! Aikaseks sain vaan yhen ruusun, mutta siitä en kuvaa ottanu ku se oli niin kaamee :D ehkä sitte joskus ku kehityn ni kehtais tännekki jotakin julkasta! Mutta sen näkee sitte.


Sit tänää tehtiin Marin kans koulussa vähän vihaisia lintuja! eli siis tarkemmin Angry Birdsejä. Joku fantasiakakku kun piti keksiä ni tuo nyt ensimmäisenä tupsahti mieleen. Eikä ihmekkään, koska noilta linnuilta ei pysty välttymään! Siis ihan oikeesti, se peli vielä meni, mutta nyt kun kahveja ja saippuoita, boksereita, reppuja, meikkejä.. siis kaikkea mitä mieleen juolahtaa! Nii musta menee jo vähän yli... Tykkää ken tykkää, mutta rajansa kuitenkin tässäkin asiassa.

Mutta tässä siis nämä tän päiväset kakkuset:




Aattelin, että jossain vaiheessa voisin sitten tänne lisäillä muitakin kakkuja mitä tässä on kesäloman jälkeen ehtinyt tekemään. Miten ois?

SITTEN! Käyn tosiaan autokoulua ja teoriatunnit on maanantaisin ja keskiviikkosin (suomenkieliset) ja mä oon kirjottanu jokasen viikon kohalle kalenteriini ne erikseen, että varmasti muistaisin ja varmuuden vuoks kirjotan joka ilta (siis niin että seuraavana päivänä on tunnit) ittelleni post it lappuset, jotten vois mitenkään unohtaa. Tähän mennessä JOKAKERTA ku mulla ne lappuset on niin oon pitäny itsestään selvänä et mä muistan kyllä, koska ei oo tarttenu ees lappuun vilkasta. Mut kas kummaa! eilen mä en sitten jättäny ittelleni mitään lappua ja mitä kävi? Tulin saunasta illalla ja tsädääm, yhtäkkiä muistin sen autokoulun! eipä auttanu enään siinävaiheessa mitään. Ei innostanu sitte jäädä venaamaan seuraavan kurssin alkua, että tulis tuota tuntia vastaava tunti ni päätin sitte tänään mennä ruotsinkieliselle teoriatunnille. EI OIS PITÄNY! Tai siis joo eihän mikään oppi oo turhasta mutta siis ihan oikeesti :D en voi olla näin ummikko! Ainoo syy minkä takii mä tajusin jotain siitä tunnista oli että luin autokoulukirjasta tuntia vastaavan kappaleen, jolloin (kuvamuistilla) muistin mitä olin lukenu, näin sen tekstin silmissä suomeks ni jotenkin sain kuiteski omasta mielestä ''tarpeeks'' selvää. Mut jatkossa mä kyllä vaan laitan ne post it laput vaikka ne tyhmältä tuntuukin! en oo meinaa enää menos korvaamaan mitään tunteja ruotsiks! 


SEKÄ! Mä vihdoin sain aikaseks ostettuu treenihousut! WIPPIII. Nekin kun on ollut tällä ostoslistalla niin kauan. Mulla ne tulee kyllä lähinnä salikäyttöön, koska se on enempi se mun juttu :) Nyt saan treeneistä enempi irti kun on kunnon vaatteet!

2 kommenttia:

  1. JOO! lisääppä ihmeessä, sillä mä oon ainakin halukas näkemään mitä kakkui oot taiteillut! (:

    VastaaPoista
  2. Noni, hyvä juttu! pistämpä tulemaan niitä heti kun on kertyny tarpeeks.

    VastaaPoista