tiistai 10. syyskuuta 2013

Woop woop blogin aloitus!

Elikkäs nyt mä päätin vihdoin ja viimein alottaa bloggaamisen! Mielessä tää idea on käyny jo vaikka kuinka monesti ja hirmupitkän aikaa, mutta lähinnä aina tyssänny siihen, että pitäis joku nimi keksiä tälle ja aina pohtinut, että ''mitä jos en jaksakkaan kirjottaa tänne, mitä jos ketään ei kiinnosta?'' mutta ihan oikeestihan mä tätä omaks iloks kirjotan! se vaan on plussaa jos joku sattuu näitä lukasemaan. Tänne tosiaan alkaa tulemaan nyt kaikkea settiä maan ja taivaan väliltä, ettei mitään tiettyä rajoittunutta aihealuetta. ''Satu´s life'' siis niin sanotusti. Kiitti ja kuitti!


2 kommenttia:

  1. Oi Satu, Satu, satu!
    .....

    VIHDOINKIN sä teit sen!!!111 oon nii ylpee susta :3 mun ainoo poika ja vihdoin sulla on blogi!

    .....


    Ei, ny oon vakava :) tää ulkka on tosi kiva ja tyksin varsinkn bannerista :3 koska syrän <3

    VastaaPoista
  2. Hih! Noh koitampa vielä jaksaa päivitelläkkin tätä! Tää on tää alkuhuuma ni tekstiä tulee ainakin alussa ;) mutta kiitos kiitos <3 (ja myös Ninalle vielä kiitokset bannerista)

    VastaaPoista